Små söta fötter

 
Idag fick det bli en mellandag på jobbet för att försöka hämta lite ny energi. Det betyder att jag kom iväg redan vid sex på kvällen vilket inte är illa. Det var skönt att få några timmar tillsammans med barnen och Lillebror frågade flera gånger om jag skulle stanna hemma hela kvällen. Vad stora mina "små" barn har blivit. Lillebror är fortfarande "liten" enligt mig och jag älskar hans små gulliga fötter. Å andra sidan är det kul att de blivit äldre och Pyret och jag kan sitta tillsammans med huvudena tätt intill varandra och prata om allt möjligt. Alla stadier i livet har sina tjusningar antar jag.
 
Efter nästa vecka kommer det att lugna ner sig på jobbet och då ska jag passa på att ta ut några lediga fredagar för all den flextid som jag har samlat på mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0