Lugn morgon

 
Jag är hemma med en krasslig Lillebror idag. Pyret fick gå iväg till dagis då hon ska åka skridskor med sina kompisar och även redovisa en bok idag. Vädret är riktigt trist då det regnar ute och snön börjar försvinna. Det är i och för sig helt ok för min del då både jag och Pyret nästan längtar ihjäl oss till våren.Vi började i alla fall lugnt i morse med smoothie och annat smask till frukost.
 
 
Igår när vi hade tv-fritt (eller skärmfritt som är ett bättre ord och som jag lånar från Ett stenkast från fyndet) lekte jag och Pyret med Barbies. Jag måste erkänna att jag tycker att det är lite roligt med alla kläder, skor och accessoarer som tillhör. Igår var jag en Barbie som hade en klädaffär och Pyret var både en Barbie och Ken som skulle handla inför en picknick som de skulle på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0