Från Leilas General Store

 
Idag är det Pyrets 5-års dag. Oj, vad min lilla tjej har blivit stor och vad fort det har gått. Inför varje kalas har jag modellerat tårtor vilket är kanonkul men väldigt tidskrävande. Tiden har tyvärr inte varit på min sida under de senaste månaderna och därför blir det någonting enklare i tårtväg i år. För att ändå piffa till tårtorna och kommande cupcakes köpte jag några saker från Leilas General Store. På söndag när första kalaset är ska jag sätta några fåglar på den ena tårtan och resten på cupcakesen (vilket konstigt ord det blev).
 
 
På nästa kalas veckan efter blir det ballerinorna som ska fram. Jag köpte även några saker till Lillebrors kommande kalas men det är många månader till dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0