Ett lättat hjärta

Hela helgen spendrade jag inomhus tillsammans med Pyret då hon var sjuk i feber. Jag skickade iväg killarna till Spårvägsmuseet på lördagen och på söndagen åkte de och hälsade på svärmor. Pyret och jag passade då på att ha lite tid för oss själva och vi började även att planera hennes 5-års kalas.
 
 
I övrigt gjorde jag en massa "måsten" här hemma vilket var riktigt skönt. I dessa måsten ingick att rensa ur Pyrets garderob, montera ihop överskåp till två garderober och att börja städa ut julen. Lillebrors älskade ljusslinga ovan plockades ner och nu ska jag köpa en lite mindre julig variant att hänga runt hans fönster.
 
Annars jobbar jag som en galning, Det är tid för årsbokslut på jobbet och därför går jag inte hem förrän tidigast 21.00 på kvällarna.
 
Trots detta blev det en av de bästa kvällarna på länge. Ikväll går jag och lägger mig med ett lättat hjärta.
 
Puss på dig pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0