Äntligen lördag

Veckan har gått riktigt fort och det är så skönt att det är helg. Det är mycket som ska förberedas inför kommande händelser. Pyret ska ha 5-års kalas nästa helg och helgen efter det. Sedan ska vi flytta ut för att få badrummet renoverat i fem veckor. Det känns lite nervöst men det kommer att bli så bra.
 
I veckan var vi hos byggarna och gick under tre timmar igenom vad vi vill ha till badrummet. Det var allt från kakel, klinkers, vägghängd toalett, badkar, handfat och en massa annat. Det kommer att bli så spännande. Lite jobbigt också då vi inte kan bo hemma men snälla svärmor ställer som vanligt upp och denna gång med logi. Vad skulle vi göra utan henne?
 
 
Idag åkte jag och Pyret skridskor medan maken och Lillebror var på Lillebrors första bioupplevelse. Han tyckte att det var kul men det tog tydligen på krafterna då han somnade i soffan innan middagen. Jag och Pyret tog även en tur till Gallerian på Lidingö för att titta på Guapos rea. Det blev varsina skor med Gore-Tex från Timberland till barnen. Det är enligt mig ett måste när det under våren börjar bli slaskigt ute. Att de sedan var 50% rabatt på dem är inte fy skam och jag verkligen älskar de lila detaljerna på Pyrets skor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0