Ny lampa till sovrummet

Bild: www.lekiosk.se
 
När badrummet väl är klart skulle jag vilja ta itu med de andra rummen i lägenheten. Prio nr.1 är att skaffa en matta till vardagsrummet. Sedan blir det till att ta ett rum i taget. Maken och jag har alltid kallat vårt sovrum för rummet som gud glömde bara för att alla saker som inte får plats någonstans hamnar just där. Det är kartonger, kassar och urvuxna leksaker. No more säger jag bara och nu ska det bli ordning. Jag har nu hittat en jättefin lampa som vi kan ha i taket och den heter XL Moth origami och är 40 x 40 cm. Tyvärr står Lillebrors nya garderob i vårt sovrum vilket betyder att hans gamla platsbyggda måste rivas ut för att den nya ska komma in. Då det inte kommer att finnas golv under den platsbyggda måste ett nytt golv läggas i rummet. Då måste golvsocklarna tas bort och då kommer även väggarna att behöva målas om. Jaha, en helrenovering av Lillebrors rum med andra ord bara för att vi byter garderob. Rummet som gud glömde får nog helt enkelt vänta ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0