Katt och fjäril

 
Bild: www.mio.se
 
Jag hittade en jättefin tavla på Mio till Pyrets rum. Hon är helt kär i katter efter att en kompis på dagis fått en katt som heter Chanel. Tyvärr blir det inte någon katt i vårt hem (ska egentigen inte säga tyvärr då jag inte vill ha någon) då jag är allergisk mot dem. Som substitut skulle Pyret istället kunna få denna jättesöta tavla av en kattunge som jagar en fjäril. Den är 60x60 cm och går att köpa för 299 kr på Mio. Jag ska nog ta en sväng dit på lunchen i veckan och se om den är lika fin i verkligheten.
 
I måndags var jag så upprörd på våra hantverkare att jag nästan inte kunde sova på kvällen. När vi lämnade lägenheten innan renoveringen tejpade jag igen våra tre sovrumsdörrar, golvlisterna mot dörrarna och nyckelhålen för att inte dammet från renoveringen skulle ta sig in. När jag senast var i lägenheten för att hämta posten såg jag att någon har öppnat alla tre sovrumsdörrarna och det är fullt med damm i alla rum. Sängkläderna, leksakerna, golvet, kläderna och allt annat är fullt med ett tjockt lager damm. Jag kan inte för mitt liv förstå vad de ska in i sovrummen att göra när de renoverar vårt badrum. Det förstod inte den ansvariga heller när jag pratade med honom i tisdags och det ska bli intressant att höra vad han säger när han ringer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

Men, vad håller dom på med? Ska bli intressant att se vad han säger när han ringer tillbaka. Uppdatering tack. Hoppas dom är bra på sitt jobb iallafall.
Kram

2013-02-28 @ 22:03:25
URL: http://hemmapaon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0