Fredagsmys

 
Idag är Pyret feberfri för första dagen sedan förra onsdagen. Vi tyckte att hon var ok redan i söndags då vi hade kalas men på kvällen hade hon 38,4 i feber. Idag har vi i alla fall varit hos BVC och gjort en 5-års kontroll på Pyret. Det gick hur bra som helst men då hon ligger under kurvan viktmässigt vill de att hon ska få ett kvällsmål varje kväll innan hon går och lägger sig. De räknade även ut att hon kommer att bli ungefär 170 cm lång när hon blir stor. Det är inte klokt att tänkt sig att hon kommer att bli en stor tjej. För mig kommer hon alltid att vara min "lilla" tjej.
 
 
På vägen hem från BVC hyrde vi två filmer till helgen. En till barnen och en till mig och maken. Vi kunde heller inte låta bli att slinka in på Gateau och köpa Pyrets favoritbakelse. Tyvärr fick jag näsan ingenting alls då Lillebror slukade båda bullen och halva min bakelse.
 
Lite senare i eftermiddag kommer svärmor hit för att passa barnen och jag ska då gå till dagis för att träffa en av pedagogerna och ha ett kvartsamtal gällande Lillebror. Det ska bli kul att höra hur han har det på dagis och hur det går för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0