Ny klocka från SEIKO

 
Igår var jag nere i centrum med min Certinaklocka som jag fick i födelsedagspresent av maken 2006. Den hade stannat och jag började ana att det inte var batteriet det var fel på då det inte var allt för länge sedan jag bytte det. Jag lämnade i alla fall in den för att byta batteri men som jag anat var det fel på själva klockan. Att reparera den skulle nästan kosta lika mycket som en ny.
 
Det var bara till att börja titta på klockor för att köpa en ny. Denna gång blev det en från SEIKO som heter Premier och som har en vit urtavla. Det tidigare hade svart och jag kände att jag nu ville jag ändra mig lite. När jag väl kom hem talade maken om att han tror att han har en försäkring på min klocka. Typiskt! Nu har jag redan köpt och använt den nya. Ja, ja om det är så att jag har en försäkring får jag helt enkelt två klockor att använda mig av i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0