Vaserna Pipanella Dotted av Thora Finnsdottir

 
Jag blev fullständigt kär i ett par vaser som jag såg på lunchen. Det är sällan jag hittar någonting som jag inte kan slita ögonen ifrån men dessa vaser är verkligen helt fantastiska. Dock är de lite för dyra för att jag skulle köpa upp mig på alla tre men att bara ha en är fullständigt bortkastat. De är som gjorda för att stå bredvid varandra och jag kommer att gå förbi dem många gånger framöver bara för att få känna lite på dem.
 
Hoppas att de finns kvar ett tag till för dessa kommer definitivt att hamna längst upp på min önskelista. Kika gärna in på Thora Finnsdottirs sida och titta på allt fint som hon gör. Det är faktiskt helt magiskt och jag önskar att jag skulle kunna fylla hela mitt hem med hennes saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0