Miss K av Philippe Starck

 
Min silverfärgade Miss K lampa har fått flytta från köket ut i vardagsrummet. Den gör sig mycket bättre på den vita bänkskivan än den av ek där den tidigare stått. Vi börjar verkligen få ordning på våra lampor här hemma. Mina två caravaggio lampor med röd sladd hänger över köksbordet och jag verkligen älskar dem. I vardagsrummet köpte vi förra året lampan Boll 65 från watt & VEKE efter flera års letande efter den perfekta lampan. Pyret fick förra veckan också en lampa från just watt & VEKE som heter Eva 40 rose.
 
Nu finns det dock ett hål att fylla i köket och jag är riktigt sugen på en Louis Poulsen Panthella. Frågan är bara om det är värt priset men stilmässigt kommer den att hålla för evigt och kommer inte bytas ut. Usch, varför kan inte den där STORA lottovinsten slå in för mig någon gång?!
 
 
Jag läste i tidningen igår att Lidingö är det dyraste stället i Sverige att äga en villa på. No shit! Det är sjukt dyrt att köpa en villa här. Det säljs just nu ett radhus där utgångspriset är 13 900 000 kr men budgivningen är uppe i 14 700 000 kr. Visst, det är ett stort och fint radhus men dock ett radhus. Galet är vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0