Cloud Nine Dim Sum Room

 
Gårdagskvällen spenderade jag på Cloud Nine i deras Dim Sum Room. Jag hade höga förväntningar då maten i deras "vanliga" matsal är kanon men jag tycker tyvärr inte att det höll måttet igår. Det fanns bara sex dim sums att välja på och endast en var friterad. Det fanns dock både sashimi och maki men det var faktiskt dim sum som jag var där för att äta.
 
 
 
Jag tog i alla fall in tre rätter bestående av friterade fläskdumplings med svamp och koriander, pankopanerade makirullar med avocado, gurka och krabba samt glaserade kamben med citruscoleslaw. Makirullarna var sagolika men resten var bara okey. Sällskapet var dock mycket trevligt och nästa gång blir det nog ett besök i deras vanliga matsal för jag kommer garanterat att gå tillbaka till Cloud Nine igen men kanske inte till deras Dim Sum Room.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0