Smask från Mariannes Saluhall

Jag har aldrig längtat till en fredag så mycket som denna. Inte för att det händer någonting speciellt idag utan för att det har varit en hemsk vecka på jobbet. Jag har aldrig blivit så illa behandlad i hela mitt yrkesverksamma liv och detsamma gäller mina kolleger. Nu är det dock snart helg och jag ska försöka att koppla bort allt vad jobb heter samt försöka bli av med den fruktansvärda huvudvärken som jag burit på i några dagar.
 
 
Middagen idag bestod av en massa smask från Mariannes Saluhall. Det blev brieost, tre sorters salami, serranoskinka, prinskorvar (barnen åt upp de flesta i bilen på vägen hem), avocado med skagenröra, surdegsbröd, Bäck Knäcke, jordgubbsmarmelad med balsamvinäger och till det en flaska vitt vin.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0