Packa för resa till Barcelona

Nu börjar det verkligen närma sig. I morgon kommer taxin 04.15 och sedan bär det av mot Arlanda. Jag och tre tjejer ska njuta av några dagar i Barcelona. Det ska bli så otroligt härligt och spännande med tanke på att jag aldrig varit där. Just nu är det packning som pågår.Tyvärr går det inte så bra med tanke på att jag håller på att få spel över hur svårt det är att hitta någonting att ta med. Dessutom är jag världssämst på att packa resväskan. Normalt gör maken det men jag reste en gång till Bologna utan maken och då hade han packat min väska som var överfull redan på vägen ner. När jag skulle hem var det omöjligt att få tillbaka allt igen och stänga locket. Jag fick helt enkelt dela ut saker till mina medresenärer som de fick ta hem.
 
 
Idag var jag på Apoteket för att köpa små flaskor som jag nu fyllt med mitt favoritschampoo, balsam, body lotion och duschkräm. Nu kommer det inte bli så mycket vikt i resväskan i alla fall.
 
Jag har aldrig lyckats mobilblogga med bild från utlandet (vet inte vad jag gör för fel) och det kan därför ta några dagar innan ni hör av mig igen. När jag är tillbaka lovar jag att visa bilder och berätta vad jag haft för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0