Äntligen.....eller nästan i alla fall

När vi tog Finlandsbåten till Åbo i somras läste jag en broschyr fylld med en massa fina saker från Arabia med muminmotiv. En sak som jag blev extra förtjust i var en kakburk med Lilla My på framsidan. Den är 1,2 liter och i botten på insidan sitter Stinky och äter en kaka. Tyvärr verkar den inte ingå i deras vanliga sortiment och den heter till och med celebration. Jag försökte att hitta den i Finland och på båtarna men lyckades inte. 
 
För någon månad sedan köpte jag ett presentkort på Groupon. Jag tror att jag betalade 19 kr och då fick jag 200 kr rabatt på ett köp hos Royal Design. Jag blev jätteglad när jag såg att de hade "min" kakburk. Glad i hågen beställde jag den men fick då veta att den är restnoterad till mitten av januari. Jaha, det blir inga julkakor i den i alla fall men jag har beställt en och kommer förhoppningsvis att få den om några månader.
 
Bild: www.cloudberryliving.co.uk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0