Restaurang Supper

I onsdags var jag ute med några kompisar och åt fantastiskt god mat. Vi träffades på Supper där jag aldrig varit tidigare. Däremot har jag bara hört bra saker om maten men när jag gick in på nätet för att läsa menyn blev jag aningen skeptisk. Restaurangen serverar nämligen sydamerikansk mat och blandningar som choklad och chilikryddat långkok på högrev fick mig att rynka på näsan.
 
 
 
Väl på plats beställde vi dock in en massa olika rätter och då även den ovan. Allting var så otroligt gott och smakar inte som någonting annat jag tidigare provat. Jag måste absolut ta med mig maken hit så att han också får prova. Kvällens höjdare var marängsvissen med kletig italiensk maräng på toppen. Det var som att äta en bit av himmelriket.
 
 
Tyvärr blev bilderna med mobilen urdåliga då det var så dunkel belysning i restaurangen att det inte gick att få dem bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0