Snygga skor från UGG australia

Jag har inte riktigt förstått att UGG gör snygga sommarskor. Min tro var att de gör flip-flops och stövlar. Visst, med tanke på att det är ett australiensiskt märke borde de göra sommarskor men det har aldrig slagit mig in att det är just så. Däremot har jag tyckt att det är knäppt att de gör så varma stövlar med tanke på att det under större delen av året är för varmt för det i Australien. Det kan ju bli kallt men inte som hemma hos oss. Jag har i och för sig bara varit där under deras sommarperiod och då är det riktigt hett. Skorna nedan är i alla fall hur snygga som helst.

UGG sommarkskorUGG sommarkskor
UGG sommarkskorUGG sommarkskor
Bilder: www.uggaustralia.com

En eller annan handväska från samma märke skulle inte heller sitta illa.

Handväskor från UGGHandväskor från UGG
Handväskor från UGGHandväskor från UGG
Bilder: www.uggaustralia.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0