Palm Hanging Light från FOC

Palm Hanging Light från FOC

Palm Hanging Light från FOC
Bilder: www.interior-deluxe.com

Maken och jag är nöjda över att ljuset har kommit tillbaka efter en lång vinter. Vi har nämligen problem med belysningen i vårt vardagsrum vilket jag har skrivit om tidigare. Igår fick jag se en fantastisk lampa som jag blev mycket förtjust i. Tyvärr vet jag nästan alltid att min smak är dyr. Min mamma brukar skämta om att hon kan släppa in mig i ett rum med nya kläder och jag skulle med all sannolikhet välja det dyraste trots att jag inte kan se prislappen. Det är helt korrekt när det gäller denna lampa. Jag började surfa runt för att hitta ett pris och när det gick upp för mig att den kostar nästan 7000 Euro gav jag upp. Ingen lampa den här gången heller med andra ord.

Är det någon som har några tips om annorlunda lampor till vardagsrummet som gärna är runt 50 cm i omkrets?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0