London

Tyvärr blev det inga uppdateringar från London då det inte gick att mobilblogga. Vet inte vad jag gör för fel för det går finfint att mobilblogga från Sverige men inte från utlandet.

Westfield shoppingcenter London
Westfield shoppingcenger Foto: Privat

Vi flög i alla fall till London och första dagen (i torsdags) skulle det bli dåligt väder. För att slippa regnet åkte vi till Westfield shoppingcenter som är det största i Europa. Det går att gå omkring där i timmar utan att hinna titta på allt. Dessutom finns det en mängd olika restauranger och vi åt lunch på Wagamama. För min del blev det ett armband från Debenhams och ett klänning från Monsoon.

Mat från Pret A Manger
Middag från Pret A Manger Foto: Privat

Tiden gick alldeles för fort och vi fick köpa mat med oss från Pret A Manger som vi åt på hotellet tillsammans med en flaska vin. Någon riktig middag på restaurang hade vi inte tid med då vi skulle iväg för att se The Phantom of the operaHer Majesty's Theatre. Jag köpte biljetterna samma dag i gallerian med 50% rabatt. Vi fick två platser tillsamman och en separat men det gjorde ingenting. Det var inte möjligt att prata med varandra under föreställningen i alla fall och vi satt så pass nära att vi såg varandra. Jag satt på rad 4 och mamma och syrran på rad 5. Det var kul att sitta så nära scenen då det gick att se allt i minsta detalj. Själva musikalen var fantastisk. Jag vill helt klart tillbaka och se den innan Peter slutar den 1 september.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0