Tekoppen Blond från Design House

Blond tekopp från Design HouseBlond tekopp från Design House
Blond mugg  från Design HouseBlond mugg  från Design House
Bilder: www.rum21.se

Jag har tidigare beklagat mig över vår servis från Höganäs. Både jag och maken hade varsin variant när vi träffades som fick fusioneras. Mina var ljusblåa och maken hade en salig blandning av gula, mörkgröna och vossblå. Nu har de över 10 år på nacken och jag börjar verkligen lessna på dem. Nya mattallrikar, frukostskålar, kaffekoppar och tekoppar skulle behöva inköpas.

Gällande tallrikar känns det som om jag aldrig kommer att hitta någonting som jag är nöjd med men när det gäller tekoppar är jag sugen på de runda Blond från Design House. Det finns även höga koppar i samma serie som jag kan tänka mig passar bra till kaffe. Eller så skippar vi kaffekoppar då vi har jättefina termosglas i olika storlekar från Nespresso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0