Shopping Lundmyr, Nanook och PAX

Idag har jag faktiskt tagit mig ut ur lägenheten. Det känns nästan som om jag har vuxit fast här hemma. Över lag mår jag mycket bättre men jag är fruktansvärt trött, är illamående och har huvudvärk. Dessutom är jag konstant kissnödig men det har nog att göra med att jag äter tabletter för att vidga urinröret. Jämtfört med njurstensanfallen är detta ingenting men en kompis som kom förbi för att fika idag såg inte så glad ut. Hon tyckte att jag var på tok för smal (var redan som en pinne innan allt detta började) och att jag behövde lite smink för att se lite piggare ut. Tack för det televerket säger jag men hon har tyvärr helt rätt.

Som sagt jag tog mig i alla fall ut idag. Då det nu har blivit vår behöver Pyret ett par nya skor. Jag hittade några som jag köpte för 1 1/2 år sedan på Vincentrean för 50 kr styck. De var för stora förra sommaren och min förhoppning var att de skulle passa i år. När hon provade dem igår kväll sa hon att de var bra men i morse vägrade hon att ha dem på sig då hon sa att de var för små. Mitt mål för dagen var helt enkelt att hitta ett par nya skor. Vilken tur då att Outletbutiken hade en massa barnkläder och skor till försäljning med början idag. För 980 kr fick jag allt nedan. Verkligen helt sjukt billigt.

När jag kom hem sjönk jag ner i soffan och flåsade som en 80-årig tant. En utflykt utanför lägenheten i veckan verkar vara vad jag orkar.

Pax Skor och överdragsbyxor från Nanook
Till Pyret: Nanook överdragsbyxor i lite tåligare material och skor från PAX.

Klänning och mjukisbyxa samt hood från Lundmyr
Till Pyret: Klänning och mysset från Lundmyr.

Cargo pants, mössa och skjorta från Lundmyr
Till Lillebror: Skjorta, mössa och sommarbyxor från Lundmyr.

Body, byxor och strumpor från Lundmyr
Till en bebis som snart ska födas: Body, byxor oxh supergulliga strumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0