Elizabeth Arden Eight Hour Cream utan doft

Elizabeth Arden Eight Hour Cream skin protectant fragrance free
Bild: www.kicks.se

Varför tänkte ingen på det tidigare? Både min syster och Hemma på ön tycker att Eight Hour Cream är hur bra som helst och använder den till lite allt möjligt. Jag har alltid tyckt att den luktar rent ut sagt äckligt och har vägrat komma i kontakt med denna "mirakelsalva". Nu kan till och med jag köpa en då det nu har kommit ut en variant som är parfymfri. Det är alltså inte bara jag som tycker att doften (eller odören) inte varit helt angenäm.

Detta blir ytterligare en sak som maken får köpa på flygplatsen då han åker till Las Vegas imaj.

Kommentarer
Postat av: Hellis - Design på flera sätt

Hej! Missa inte Baby pi-tävlingen! Bara några dagar kvar att vara med nu! http://138kvadrat.blogspot.se/2012/03/missa-inte.html

2012-03-29 @ 20:15:21
URL: http://138kvadrat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0