Barnkläder från REVIVAL

Pyret är helt tokig i tights. Hon vill inte ha någonting som är hårt (vilket hon säger att jeans är) och shorts är inte att tala om. Om hon har kjol utan tights slår hon upp knäna varje dag och därför är det tydligen tights som gäller. Inför sommaren har jag bunkrat upp med ett helt gäng från rean på H&M. När REVIVAL nu sålde ut olika typer av tights för en billig penning slog jag till. Denna gång köpte jag en storlek större så att hon kan ha dem till våren och nästa sommar. Det blev ett par rosa och ett par blå som ser ut som jeans. Sedan köpte jag ett par långa med knappar längst ner och ett par röda som är av caprimodell. Även en kjol slank ner i varukorgen. Nu har jag i alla fall en bra start inför nästa säsong.
 
 
Bilder: www.members.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0