Essie - Mint Candy Apple

 
Nu är det bara jobb, jobb och åter jobb som gällder. Dock gav jag upp redan 19.30 på kvällen idag då jag blev riktigt hungrig. I morgon ska jag bunkra med lite ätbart och därmed kunna jobba lite längre. Tyvärr är det nämligen så att om jag inte jobbar en massa nu blir det heller ingen semester. Det gick i alla fall lite lättare idag när jag kunde jobba med Veronica Maggio och Maroon 5 i lurarna.
 
På lunchen passade jag på att uppdatera min samling med ett nagellack i en ny och riktigt härlig färg. Det är första gången jag har köpt märket Essie och jag hoppas att det är bra. Ett stort plus är att färgen på nagellacket passar otroligt bra till mina armband från Pilgrim som går i olika typer av mintgrönt. Namnet Mint Candy Apple låter så smaskigt att jag nästan skulle vilja äta upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0