Träning (rehab)

Träning på gymet nike och puma
Foto:Privat

Idag är det dags att börja träna. Det var alldeles för länge sedan jag var på gymet sist men det har alltid slutat med att jag fått värk i ryggen och därför har jag lagt ner träningen under de senaste månaderna. Förra veckan var jag hos min sjukgymnast och nu har jag fått ett gediget program som jag ska köra tre gånger i veckan. Hemma på ön måste också köra rehab och nu ska vi träna tillsammans för då blir vi nog mer motiverade att gå. Om jag är seg någon dag och hellre skulle vilja vara hemma får hon se till att jag kommer iväg. Det är ju alltid skönt efter ett träningspass men jag kan vara så otroligt slö på att komma iväg.

Med till gymet kommer mina Nike skor som jag köpte ruskigt billigt när vi var i Californien i somras och Puma väskan som även den var jättebillig och inköpt i Boston för två och ett halvt år sedan. Nu ska skorna få visa vad de går för. Ska bli intressant att se om jag ens kommer upp ur sängen i morgon. Ni får hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0