Som en Dabbagam

Dabbagam en ödla
Foto: Privat

Nu sitter jag här i soffan och känner mig som en Dabbagam (eller rättare sagt hur jag tror att de känner sig). Den ser verkligen ut att vara aningen slö, seg och redigt taggig. Precis så känner jag mig och även lite arg men det går nog över efter en natts sömn. De sista 1 1/2 veckorna på jobbet har verkligen varit hemska. Tack och lov ska jag nu vara ledig i två dagar för att ta hand om Lillebror då han inte börjar på dagis förrän den 31 januari. Förhoppningsvis kommer jag att ha mer energi i helgen och nästa vecka kan det bara bli bättre. Nu ska tvätten hängas och sedan är det bums ner i sängen. Det ska bli härligt att få två dagar med barnen för det var ändå några månader sedan jag började jobba igen och jag saknar dem verkligen på dagarna.

Sorry att det varit lite trist på bloggfronten men som sagt har jag inte haft mycket engergi den här senaste tiden men det kommer garanterat att bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0