Wild Rose handkräm

Rose Sauvage handkräm från The Body Shop
Foto: Privat

Är det fler än jag som har ruskigt torra och nariga händer nu när det börjar bli kallare ute? På jobbet hanterar jag en hel del papper vilket är rena döden för redan torra händer. På förmiddagen idag tog min handkräm slut och jag gick in på The Body Shop på lunchen för att köpa en ny. Jag blev rekommenderad att köpa en variant som heter Hemp Hand Protector. Jag har även hört från andra att den ska vara helt syverän. Tyvärr gillar jag inte doften och det fick istället bli en Wild Rose med solskyddsfaktor 15. Den innehåller paranötsolja från Peru, ekologisk odlad sojaolja från Brasilien och shiasmör från Ghana. Nu ska här smörjas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0