Presenter

Presenter
Foto: Privat

Idag har jag och Lillebror fortsatt med temat födelsedagar. Vi har shoppat presenter och även slagit in några av dem. I övrigt har det varit en lugn dag då jag bl.a pysslat med ärenden till Skatteverket och Försäkringskassan. Jag kommer knappt ihåg hur jag anmäler föräldraledighet längre då det var så länge sedan.

I övrigt börjar jag redan ladda för alla tårtdekorationer och bakverk som ska göras nästa vecka. Det är dags att göra ett litet schema för att se vad som ska fixas. Jag har förträngt det hela en aning men nu är det dags att ta tag i det. Det är som sagt många gäster och de ska givtvis få en massa smaskiga saker att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0