The Body Shop reashopping

The Body Shop Bodybutter

I går jobbade jag jourdag på jobbet och på lunchen passade jag på att smita in på The Body Shop då deras rea började igår. Jag tycker om deras produkter och tycker att de flesta luktar helt underbart. Jag använder The Body Shops bodybutter som är kanon för huden. Den här gången blev det en body butter med doft av passionsfrukt och en med doft av mango. Inför sommaren köpte jag en krämig kroppsskrubb med nattljusfrön och finmalda valnötsskal. Till badet gick jag loss på en bad- och duschgelé med passionsfruktkärneolja och ett badskum med blomdoft. På köpet fick jag en ansiktsmask gjord av kaolinlera, tång och eteriska oljor. Nu ska huden fräschas till.

The Body Shop Bodybutter

The Body Shop Bodybutter

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad tyckte du om mineral masken? Jag fick den igår när jag var nere på rean för andra gången :) och jag verkligen ÄLSKAR den :D

2012-01-19 @ 15:52:13
URL: http://agapi.webblogg.se/
Postat av: Lidingömamman

Tyvärr har jag inte hunnit prova den ännu. Kul att du tycker om den och jag hoppas att jag ska gilla den lika mycket.



/Lidingömamman

2012-01-29 @ 20:31:03
URL: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0