Maxi dress

Varför är sommaren så kort i detta land? Det är helt hopplöst att få till en bra garderob när vi har fyra årstider. Tre månader med sommar om det ens är det. Tyvärr måste man vara redo på både kallt väder och regn. Min svägerska bor i Californien och där är det betydligt enklare. Sommaren är betydligt längre än här och är det sommar så är det sommar. Jag ska i alla fall slå till på en fin maxi dress i sommar även om jag kanske inte kan använda den fullt så ofta som jag skulle vilja. Det blir väl till att traska runt med den och tillhörande gummistövlar. Här är några fina varianter från Mango.

Maxi dress från MangoMaxi dress från Mango
Maxi dress från MangoMaxi dress från Mango
Maxi dress från MangoMaxi dress från Mango
Bilder: www.shop.mango.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0