Clarks Troy Curtain

Clarks Troy Curtain mockaskoClarks Troy Curtain mockasko

Åh, vilken sko. Jag var inne på Jerns i veckan och hittade denna underbara skapelse från Clarks. Enligt min man behöver jag inte en till sko och speciellt inte en högklackad men jag är av den meningen att en kvinna kan aldrig ha för många skor. I min skogarderob finns det en hel del högklackade men de är bruna, svarta, silver eller cremefärgade. Det är alltså dags för lite fler färger. Denna lila tycker jag är helt underbar. Skon finns även som svart, silver eller någon form av mycket ljus mintgrön. Det blev inget köp denna gång men det betyder inte att denna darling inte kommer att flytta hem till mig. Jag kan nog inte motstå denna mockabakelsen länge till.

Clarks Troy Curtain mockaskoClarks Troy Curtain mockasko
Bilder: www.clarks.eu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0