Chokladdoppade sombreros - Smash!

Smash Chokladdoppade sombreros från Nidar

Jag måste tipsa om ett nytt och lite otippat snacks. Det är ett norskt företag som heter Nidar som har gjort chokladdoppade sombreros. Jag fick smaka min första Smash! på ett födelsedagskalas för ett tag sedan och jag måste säga att de är toppen. Det låter nog helt galet men de är spröda, salta och söta. Jag har ruskigt svårt att hålla fingrarna från dessa godingar men maken är nästan värre än jag. Tyvärr finns de bara att köpa på Hemköp vilket vi inte har på Lidingö. Däremot ligger det en nära jobbet så det blir till att bunkra upp.

Smash Chokladdoppade sombreros från Nidar
Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

hmmm...farligt nära godis va?? ;-)

2012-02-22 @ 12:44:56
URL: http://hemmapaon.blogg.se/
Postat av: Emma

Länge sen du skrev det här men måste fråga! Letat som en galning efter just smash i Stockholm och vilken Hemköp har du köpt dom på? Med vänlig hälsning, Emma

Svar: Hej,
Jag köpte dem på Hemköp som ligger under Åhléns vid T-Centralen. Tyvärr vet jag inte om de har dem kvar.

Med vänlig hälsning,
Lidingömamman
Jag

2014-01-02 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0