Brunch på Villan

Idag var maken, jag, Hemma på ön och hennes make på Villan på Lidingö för att äta brunch. Min snälla syster var barnvakt till barnen så att vi kunde komma iväg och prata och umgås en liten stund. Jag har inte varit på Villan förut och tyckte väl inte att lokalen var jättekul men brunchen var helt ok. Det var mycket att välja på och det fanns verkligen någonting för alla. Olika typer av plockmat är verkligen min melodi.

Brunch på Villan på Lidingö
Kallskuret, ribs, crabcake, äggröra, bacon, bagel med lax och philadelphiaost och räkröra.

Brunch på Villan på Lidingö
Brieost, vaniljpannacotta, chokladpannacotta, frukt, marshmallow och petit choux med chokladfyllning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0