Alla hjärtans dag

Jag är inte speciellt mycket för alla hjärtans dag men varför inte passa på att tala om för någon hur mycket jag tycker om honom eller henne. Jag förklarade för Pyret vad det är för dag idag och hon undrade om hon och lillebror skulle få någonting. Jag sa då att det behöver inte handla om presenter utan att säga till någon hur mycket de betyder för en. Då tittade hon på mig och sa -Man kan båda säga det och få presenter samtidigt.

Maken har riktigt torra händer och får ibland sprickor på tummarna pga detta. Min present till honom blev därför den fantastiska handkrämen Hemp Hand Protector från The Body Shop. Jag har insett att en likadan kommer att inköpas till min pappa då han har samma problem som maken. I presentförpackningen som jag köpte ingår dessutom en fotkräm och en bodybutter.

Hemp Hand Protector från Body Shop
Bild: www.thebodyshop.se

Av maken fick jag ett par jättefina tofflor i ballerinamodell från Shepherd. Röda är de också vilket verkligen är dagens färg.

Ballerinatofflor från Shepherd
Foto: Privat

Nu är maken på väg hem med Libanesisk mat som det ska bli till middag. Barnen ska även få var sitt litet paken som han inhandlade idag på lunchen.

Ett stort kram till er alla underbara människor därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0