Lemmeltåg över Lidingöbron

 
Vilket väder det har varit idag. Fullständigt kaos. Tack och lov bor jag ganska nära stan och kan ta mig hem trots att bussarna för hela storstockholm och innerstaden var inställda idag. Pendeltågen fungerade inte heller och Lidingöbanan spårade ur. Själv jobbade jag sent idag och tog sedan tunnelbanan till Ropsten. Där var det bara att bita ihop, sätta in hörlurarna, köra igång Maroon 5 och köra en power walk över Lidingöbron tillsammans med resten av Lidingös befolkning. Ganska mysigt ändå måste jag säga och då jag var välklädd (muklukar, dunjacka med ordentlig huva och tjocka vantar) frös jag inte det allra minsta. Hur det går att ta sig till jobbet i morgon återstår att se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0