Julklappar i mängder

 
Igår satt jag uppe till 23.30 och slog in julklappar. Vi har en mängd klappar till barnen då vi passade på att köpa leksaker när en leksaksaffär här på ön lade ner och hade längst 50% rabatt på allt i butiken. Jag har börjat få lite panik då resten av julklapparna (förutom till maken) måste vara inköpta senast på söndag. Till saken hör att vi ska ha julfika för kompisar i morgon och efter det stannar familjen S på middag och Settlersspel. Det blir stressigt och kul men gör att det inte blir tid till att köpa julklappar i morgon. När hade jag då egentligen tänkt att få tid till det? Riktigt dålig planering från min sida måste erkännas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0