Regn och ryggont

 
Idag är det riktigt trist väder. Det regnar och är mulet vilket gör det lite svårare att underhålla barnen. Det får nog bli lite film idag och kanske lite pyssel. Tjejerna har fått lite Friends Lego och det kan de nog leka med en stund. Jag och fru S är nu hos mina föräldrar och bakar en Pinocciotårta till eftermiddagsfikat. Det är ingen höjdare att baka i ugnen i vedspisen hemma hos oss och därför är detta ett bättre alternativ.
 
Efter allt settlerspelande på kvällarna har mitt diskbråck gjort sig påmint och idag går jag frammåtlutad då jag inte kan stå upprätt. Typiskt. Fru S har försökt att böja mig en aning men det blir inte så mycket bättre. Vi får se hur det artar sig under dagen. Vi ska i alla fall basta idag och då kanske jag blir lite mjukar i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0