På väg hem...

 
Nu är resten av familjen äntligen på väg hem. I torsdags kväll åkte maken och barnen och hälsade på hans moster med man och jag har därför varit solo hela helgen. Planen var att jag skulle hinna fixa en massa saker men det har inte riktigt blivit som jag tänkt mig. I lördags var allt frid och fröjd när jag vaknade men efter en timme fick jag ögonmigrän. Det är lite läskigt men i vanliga fall går det över efter ett tag men denna gång fick jag en fruktansvärd huvudvärk och blev illamående. Tyvärr tog det flera timmar innan jag blev bra igen. Lite har jag i alla fall fått gjort och det är alltid någonting.
 
Igår gick jag förbi min favoritleksaksbutik här på ön som heter Hulteri Bulteri. De har väldigt fina och lite speciella saker i sitt sortiment. Nu hade de dessutom 50% rabatt på en hel del och jag hittade en sak som jag vet att Pyret vill ha. För att inte vara orättvis mot Lillebror fick han också en present. Inte illa när det endast kostar 70kr respektive 60kr per paket. Nu står presenterna här och väntar på att barnen ska komma hem.
 
Ah, nu hör jag bilen som kör upp mot garaget. Måste kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0