Födelsedagsfest

 
Jag hade helt rätt i att det inte var vattkoppor. Tyvärr kunde inte läkaren säga vad det var men i torsdags var Lillebror tillbaka på dagis. Istället var Pyret hemma då hon fick feber i onsdags kväll. Det känns som om jag inte har gjort någonting annat än vabbat den senaste tiden. Idag är hon dock hemma utan feber men då dagis har regler om att de måste vara feberfria 24 timmar innan de få gå på dagis igen blir det till att komma tillbaka på måndag.
 
 
Ikväll ska vi på födelsedagsfest. Kläderna ovan är det som Pyret kommer att ha på sig. Det var inte min idé att ha jeanskjol då jag hellre hade sett någonting annat men jag orkade inte bråka om det idag. Jag ville i alla fall visa det fina skärpet från Name it som Pyret fick för ett tag sedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0