Flower Mono

Bild: www.swedese.se
 
Nu har jag ÄNTLIGEN hittat vårt soffbord. Som vanligt är det inte billigt men vansinnigt fint och heter Flower Mono. Min mamma har alltid sagt att jag fastnar för dyra saker även om jag inte har en aning om att der är dyrt. Enligt henne går det att släppa loss mig i en affär för att välja ut en sak och jag skulle utan vidare gå fram till den dyraste varianten om det fanns fler att välja på.
 
Fördelen med mig är dock att jag verkligen tycker om det jag köper och att det ofta är klassiska saker som håller hur länge som helst. Det betyder att det nya soffbordet borde stå sig i minst 10 år vilket gör att det inte blir speciellt dyrt om jag räknar ut hur mycket det blir per år. Ok, nu är jag klar med att övertyga mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0