Ett välbehövligt bad

Värken i ryggen vill inte gå över men jag ser inte längre ut som ringaren i Notre Dame och det är ju tur. Igår när barnen somnat tog jag ett välbehövligt bad och tog med mig diverse favoriter in i badrummet. Det blev ett av de nyköpta miniljusen från Voluspa (truffle white cocoa) samt min favoritchoklad som tyvärr inte finns här i Sverige. Den köpte jag i Finland tillsammans med några smarriga godispåsar från Haribo. Då maken och jag inte äter godis förutom på semestern gäller det att proppa i sig allt sommarsnask nu för på måndag är det andra bullar som gäller.
 
 
 
Ryggen känns lite bättre efter det varma badet och förhoppningsvis kan jag få sova i natt. Det har jag inte kunnat göra på flera nätter och jag börjar bli aningen slutkörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0