Snyggaste duktyngderna i stan

Jag är löjligt förtjust i allt som glänser av rostfritt stål. Min absoluta favorit hemma är min ljusstake av Arne Jacobsen. Den står på den vita bänken i vardagsrummet och bara glänser. Dessutom tycker jag om den runda och lite bulliga formen på den.

Duktyngder i rostfritt stål från Nuance
Bild: www.nuance-scandinavia.dk

Nu har jag fått syn på några duktyngder från danska Nuance som skulle passa till i sommar. Helt plötsligt slog det mig att jag inte använder duk speciellt ofta men det kanske är dags att börja. Dessa snyggingar skulle förgylla vilken duk som helst. Dessutom såg jag att de finns på rea hos Dalani fram till 22 april om de inte blir slutsålda förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0