Regnet det bara öser ner......

Regn på rutan
Foto: Privat

Idag har det varit ett riktigt tråkigt väder. Snöblandat regn och några plusgrader. All snö som kom igår har blivit till stora pölar på marken. På förmiddagen var maken och barnen ute och gjorde en snögrotta. En av de stora snöhögarna gröptes ur och sedan hade barnen fika där inne med kakor och saft. Det var ganska blöta när de kom in igen och nu hänger kläderna på elementen för att torka. Annars har det varit en lugn dag.

Nu har min pappa ordnat kvällsfika bestående av te, skorpor med smör på och några macarons med smörkräm smaksatt med passionsfrukt som jag bakade i går.

I morgon ska jag åka iväg till min fantastiska massör för att mjuka upp ryggen och nacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0