Fika på NK

Fika på NK
Foto: Privat

Idag var det första dagen på jobbet efter 1 mån sjukskrivning. Det gick bra men jag måste säga att jag är ganska trött. Efter jobbet blev det en spontanfika med en kompis på NK. Tyvärr måste jag säga att jag blev besviken på bakverken. Jag är helt hopplös när jag ska välja och det slutar alltid med att jag väljer två varianter. Idag blev det en chokladfondant med passionsfruktsfyllning och en biskvi. Fondanten var jättehård och fyllningen i biskvien likaså. I vanliga fall ska båda dessa vara mjuka .

Nåja, det var i alla fall trevligt att sitta ner en stund och prata.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Jag tänkte bara tipsa om att du finner en rabattkod till Pinkoholic på min blogg :) Pinkoholic är en webbshop som säljer träningskläder i fin rosa kulör för dig som vill känna dig snygg när du tränar!



/ Ida

2012-04-16 @ 21:36:34
URL: http://www.iduz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0