Choco Moment

Marabou choco moment
Foto:Privat

När jag var och hälsade på mina föräldrar över påsk hade min syster köpt en nyhet från Marabou som heter Choco Moment. Det är små kex fyllda med choklad. Ruskigt likt en kexchoklad men med lite mer choklad och mindre kex. De är lagom i storlek för att smaska i sig en till fikat.

I vanliga fall äter inte jag och maken godis men jag gör undantag på julen, påsken och under semestern i Finland (går inte att undvika i tax-freebutiken på båten). Nu har jag däremot svårt att bli av med mitt godissug efter påsken. Tur att sommaren börjar närma sig så att jag får köpa mina favoriter på båten till Åbo.

Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

Du vet vad du måste köpa med dig till mig!! Du kanske kan göra ett litet undantag i år och smaska med mig i Lappland sen? Kram

2012-04-26 @ 08:48:05
URL: http://hemmapaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0