Have Your Cake & Eat It

Jag har just hittat en kanonsida för att köpa roliga saker till tårtor och cupcakes. Webbutiken heter Have Your Cake & Eat It. De har mängder med roliga saker och jag skulle verkligen kunna köpa hur mycket som helst. Nu när jag beställde var jag orolig för att frakten skulle bli väldigt hög med tanke på att företaget finns i England. Som ni kan se på bilderna beställde jag en hel del plus att några saker som är dubletter till min mamma inte finns med på bilden. De flesta av sakerna (speciellt utstickarna) är halva priset mot exepelvis Tårtdecor. Frakten gick på 11 GBP vilket jag inte tycker är farligt. Är man dessutom några som delar på frakten blir det ju ännu billigare. Det är ju inte heller helt fel att pundet till och med är billigare än Euron. Jag kommer garanterat att shoppa mer på denna fantastiska sida.

Have your cake & eat it. Mängder med roliga saker för dig som älskar att göra cupcakes och tårtor

Have your cake & eat it. Mängder med roliga saker för dig som älskar att göra cupcakes och tårtor

Have your cake & eat it. Mängder med roliga saker för dig som älskar att göra cupcakes och tårtor

Have your cake & eat it. Mängder med roliga saker för dig som älskar att göra cupcakes och tårtor

Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0