Bröllop

Idag ska jag och maken på bröllop och brudparet har verkligen en fantastisk tur med vädret. Igår sprang jag runt på stan som en yr höna för att hitta någonting att ha utanpå min bruna omlottklänning från Tiger. När jag verkligen behöver någonting är det omöjligt att hitta just "det" i affärerna men när jag bara slötittar då hittar jag minsann allt som jag vill ha. Varför är det så? Problemet är nämligen att min klänning känns lite bar då den inte har några armar och är djupt urringad fram. Jag sprang runt i alla klädesaffärer i Gallerian igår (måste vara rekord på 30 min). Till slut hittade jag en tunnt stickad kofta i vinrött på JOY som jag köpte. Jag har nu provat allt tillsammans och fått godkännt av maken. På bilden ser koftan lite stor ut men den är figursydd och är lite längre fram med 3/4 ärm.

Brun klänning från Tiger och kofta från JOY
Foto: Privat

Skor från Bianco

Foto: Privat

Nu är det dags för smink och naglarna målade jag redan igår med nagellacket IsaDora Wonder Nail nr 110 Milkshake. Ikväll ska det festas! Vi ses i morgon.

Nagellack från IsaDora 110 Milkshake

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: BloggMamman

Hoppas Ni haft en fin helg!

Idag har jag länkat till dej i mitt inlägg, läs gärna!

Kram

BloggMamman- en blogg om BloggMammor

2011-09-18 @ 10:43:59
URL: http://bloggmammor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0