Macroner fyllda med choklad och passionsfrukt

I lördags var familjen S här på middag. Dagen började med att vi skulle gå på bio. Det var i alla fall tanken men Pyret vägrade då hon såg att det var en stor biosalong och att vi skulle sitta långt fram. Hon verkligen totalvägrade och det slutade med att vi fick gå därifrån medan familjen S fick se Nalle Puh. Till fikat efter bion gjorde jag macroner fyllda med en chokladganache smaksatt med passionsfrukt. Maken tyckte att de var galet goda och jag måste säga att jag är riktigt nöjd. Med tanke på att det var första gången jag gjorde några i min egen ugn var jag orolig för att resultatet inte skulle se så bra ut. Nu vet jag att 12 min är den tid det tar för dem att bli klara i ugnen.

Macroner med choklad och passionsfrukt

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

Dom var jättegoda!!



Kram (H)emma på ön

2011-10-25 @ 09:47:28
URL: http://hemmapaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0