Redfoot ballerinasko

För ganska länge sedan köpte jag två ballerinaskor Campadre. Min kompis hemma på ön har tipsat om dessa skor tidigare och när jag fick chansen att köpa dem billigare slog jag till. Jag var aningen tveksam då det runt skon (där du stoppar ner foten) sitter någon form av resårband på insidan. Det får mig att tänka på en korsning mellan dansskor och gamla tantskor vilket inte riktigt är min grej. Nu har jag äntligen fått hem skorna i sina små boxar och jag är riktigt nöjd. Fördelen med resåren är att skorna passar de flesta och att de inte på något sätt sitter åt. De känns knappt att jag har skorna på mig.

Redfoot ballerinasko

Sulan är delad vilket gör att det går att vika ihop dem och stoppa ner dem i den lilla påsen om kommer med. Trots det är de riktigt bekväma att gå i. Det är toppen att stoppa ner dem i handväskan då de inte tar någon som helst plats.

Redfoot ballerinasko med hopfällbar sula

Redfoot ballerinasko med hopfällbar sula

Jag köpte på mig ett par svarta ballerinaskor i mocka med en lite pom pom tofs fram. De andra är silvriga med lite bling bling. Om jag får tro mig själv kommer dessa att användas flitigt i sommar. Eller varför inte på jobbet nu i vinter då mina muklukar inte kan användas på jobbet?

Redfoot ballerinasko med hopfällbar sula i svart mocka med pom pom tofs

Redfoot ballerinasko med hopfällbar sula i silverfärg med stenar och annat bling bling
Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

Kul att du tyckte om dom. Såg att de silvriga nog är likadana som de jag redan har här hemma. Kram

2011-11-07 @ 21:43:47
URL: http://hemmapaon.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej! :)



Vill tipsa om BARNVECKOR hos SPORTRINGEN.

BILLIGA REGNKLÄDER & OVERALLER MM...



KLICKA PÅ LÄNKEN :)



http://www.anpdm.com/newsletterweb/45475B457641435A41784143/414B58417245425F4670404A5D43



HA DET FINT CHARLOTTE

2011-11-08 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0