Mingel med Gourmet och Nespresso

Igår tog jag med min kompis S och gick på mingel till Nespressos nya butik på Kungsgatan i Stockholm. Det var tidningen Gourmet som hade bjudit in och vi fick bläddra i det nya numret som är fyllt med läckra recept och fantastiska bilder (jag plockade ett nummer till dig också E). Jag har tidigare bara varit i Nespressos butik på Biblioteksgatan men den nya är hur fin som helst. Personalen är otroligt service minded och man känner sig lite som om man skulle befinna sig i business class på flyget. Tilltuggen för kvällen kom från Petite France och bestod av små snittar med lax respektive ankconfit. Supersmarrigt men bästa av allt var deras macaroner som vi fick till dessert. Smakerna för kvällen var vanlilj, choklad och körsbär. Fantastiskt gott. Det lottades även ut några priser under kvällen och högsta vinsten var en Latissima+ men varken jag eller min kompis lyckades knipa vinsten. Bättre lycka nästa gång helt enkelt.

Tidningen Gourmet

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

Tack vad snäll du är!! Kram

2011-12-01 @ 08:59:03
URL: http://hemmapaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0